Saturday 19 September 2009

sembahyang raya dengan menujukan diri ke masjid menggunakan kedua kaki yang masih berfungsi xD


AllahuAkbar..AllahuAkbar..Allahuakbar~
gema takbir di pagi raya sahut2 kedengaran..

pergh..ayat bm ter'BAIK' plak..A1 utk aku^^

ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
b0san ah ding d0ng ari ni~
tv Malaysia ni da cam x de citer lain jer~

nyanyi3..nyanyi da ler lagu yang same~
cam la x leyh nak wat lagu lain~
tapi x leyh nak disangkalkan lagi la..
lagu2 raya retro memang yang terbaik dari ladang..=.=!!

oleh kerana sesungguhnya ku keb0sanan tahap giga mega dan tera~
m0h nak citer sket pasal smyg raya ak kat malaysia ni~

semuanyer Alhamdulillah berjalan ngan lancar..sm0oth jer..bak kata 0rang putih~
tp otw nak gi smyg raya tu..
de bbrape dialog yang ku mahu share ngan aku sendirik~

takut lupe lak sejarah sendiri..h0h0h0 xD


ada dua watak utama dalam dialog ni yakni aku dan adik aku yg no 3..
dan beberapa pelakon tambahan beraksi sbg bunyi-bunyian..=D

otw ke masjid, adik:kakaaaaaaaaaaaaaaaak *jerit dr belakang*
aku:*toleh ke belakang*..mende? x agak tol r nak wat publisiti mahalan utk kakakmu ni..isy adik:cantik kasut raya kak~
aku:well3..biasa r~padahal nak perli aku..cesdale nyer adik~

adik:cantik sbb kaler tu menarik tertarik..da r kaler terang..hahaha *evil laughing* aku:*pandang tgk kasut yg adik ak maksudkan*..memang r..made in Jepun tu..jgn memain :P

~kedengaran suara2 sumbang mengelakkan aku..hampeh tol~kuang adab ngan kakak kandung..pe daaa~


aku pakai selipar jepun kaler biru gi masjid pun masyarakat sekeliling da havoc..heee~
pasan pe aku..janji aku pakai baju raye..h0h0h0~


walaupun terang biru mu,selipar jepunku tetap de kat lubuk atiku yang paling dalam..xD mungkin di anterior,posterior,inferior ataupun superior xD rindu suda ngan anatomy..nak masuk sem baru..x de dah ak bak blaja anat balik T.T

14 comments:

  1. hahah..cayalah...ape slipar kebanggaan jepun ni ko bawak balik dari mesir ke ape,mmg travel bersama2 ngan ko ke ape?hahah

    ReplyDelete
  2. =D
    uish..id0k ler~
    kejadahnyer ak nk bwk dr mesir..wat brt beg jer~
    ni slipar jepun raye daa..baru agy tu~
    ak yg rasmikan..haha~
    ak nak pakai bju kurung ngn sp0rt sh0es d0rg x bg..kec0h t0l~
    kat sane rilex jer ku pakai gitu~isy3~

    ReplyDelete
  3. kat sana yg nak tgk ko unta aje ok, pastu family ko takde nak pantau gaya ko..hahah..dei, ape barang letak dalam beg, gantung kat leher la,sarung kat lengan ke, ok wut?din beramboi rilep jek buat.

    ReplyDelete
  4. uiks~
    jgn dilupakan..mamat2 arab yg ensem dan macho...haha~
    adik2 ak jer yg smgt terlebey jge stail ak..adeyh~
    waaaaaaaah~
    gud idea r tu~
    ak nak letak kat atas tudung r..
    cam cr0wn sket..leyh la ak brangan jd yg dipertuan ag0ng..hua3~

    ReplyDelete
  5. mamat arab ensem dan macho tu terpikat ngan slipar jepun ke sehinggakan ko mengabaikan stail ko?hahah..jgn ko letak atas pala bia..biar takde stail tp jgn gila..muahaah

    ReplyDelete
  6. haha..x pasan la plak~
    ak pun x tpikat ngan mamat arab tu..
    tgh mngamalkan dasar pandang ke timur xD

    y0sh~
    baik..slipar itu mmg letaknye kat kaki..h0h0~

    ReplyDelete
  7. ke timur ke mana plak? bukan ko tgh lepak timur tengah ke masa tu?..xpe ah.laki tempatan lebih baik walau tak kacak tp kacang.

    bosh~
    bagus,ada slipar letak kat kepala tp bukan slipar jepun,slipar kelip rambut nama dia..ok?

    ReplyDelete
  8. yg tu timur tgh..ak nk timur yg uj0ng2 dunia tuh..
    de darah2 asia..=D

    hahaha..ye la..laki tptn gak baik..tp nk tgk2 0rg2 luar dlu..wahahaha xD *uish..blaja2*

    oke..lagi cntik kal0 ltk kat kepala k0~
    berkali2 ak fewiit nnti..hahaha~

    ReplyDelete
  9. xperlu ko fewit2,sebelum sempat ko fewiit aku,aku telah pun dilamar penguatkuasa agama tempatan..terima kasih bia kerana niat murnimu itu..
    pilihla aku,aku mempunyai semua darah dari timur..myanmar,filipina thailand indon,kelantan,papua new guinea,mauritius..owh..kacuknye akuuu..

    ReplyDelete
  10. same2..
    uish..penguatkuasa agme tptn x ikut turn.
    leyh lak men p0tong2 line :P

    orite..
    ngah pilih r ni..hahaha~
    macam2 ada yerp~

    ReplyDelete
  11. dia lebih kurang astro ah..huhu
    penguatkuasa tu bukan potong line ko bia,tp dia potong line aku...uuuu...mesikin aku .

    ReplyDelete
  12. hahaha..
    baik~

    uish..
    leyh jatuh miskin lak k0..tu bru ptg line..=.=

    ReplyDelete
  13. jatuh terlentang kalau dia sauk tongkat aku masa aku bertatih..huhu

    ReplyDelete
  14. hahahahahaha
    *tukang gelak guling2 sambil menaruh rase simpati*

    ReplyDelete