Monday 21 September 2009

penambahan bilangan entri ngan sengajanyer~~

BALIK KAMPUNG

maGHI yob/yong f0llow aku balik Perak

m0h r layan lagu Blues ni~
dinyanyikan oleh group zapin Teluk Bakong,Lambor *tataw la bet0i ke x..tetibe jer ku mai c0py n paste name grup ni*

1 fakta yg x patut diketahui..
lagu ni dinyanyikan pas jer
d0rg sumer makan doreyan..
jadi terjadinya fenomena kemengahan lepaih jer belasah d0reyan..bape p0kok pun ku tataw~



tajuk lagu..bi0r pape asalkan bergaye..
cam aku la tu~
bergaye ngan selipar jepunku..haha~

*snarnyer,ak x reti pun l0ghat perak ni..sdare mare kat kg sumer kecek Kedah..
loghat Kedah pun ku x pass..stakat ber-ang ang leyh la..h0h0..sian~~
aku memang menggunakan bahasa melayu standard..mwahaha xD

15 comments:

  1. hahaah..sama la aku pong..aku cakap melayu standard gak walaupun aku asalnya dari england..hahahak

    ReplyDelete
  2. l0rh~
    0rg england upenyer..hahahaa~
    0h ak terpedaya..ak terpedaya ngan autamu...lalalala~

    bahasa jiwa bangsa..haha~
    m0h gne bhse pas0..xD

    ReplyDelete
  3. ikan ikan,sayur2..mai2 beli daging segar..kacang bonces cili padi..bahasa pasar sebenar..

    ReplyDelete
  4. apek~
    m0 angkat sumer brg dlm pasar..
    0rang2 yg jual skali deyh

    ReplyDelete
  5. ooo..saya bukan tokey..lu mau beli pasar ka mau beli barang pasar hoo? lu pegi majelis daelah la hoo...ini tempat menjual laging hinzir lu mao angkat sekali ka amoi?aiyaaaa..

    ReplyDelete
  6. manyak malas ouh..
    tlg setelkan la yer apek encem macho kacak dan bgaya *b0dek mmbodek amalan murni*

    laging khinzir?! yummy..b0ley la..kate amoi sblh umah ak :P

    ReplyDelete
  7. hahahaha...owh bia..ko mmg rock ah..x terkata dah aku..sekian..

    ReplyDelete
  8. w0ow0oo~
    r0ck amy search leyh x..fewiiit~
    sian..speechless lak k0 tetibe~

    ReplyDelete
  9. hehe..saje je nak provoke ko ngan menda haram tu..rupanya isu spender superman lebih sensitif..muahahahah

    ReplyDelete
  10. oho~
    ak da agak..hebat gak 6th sense ak ni~
    heee~
    sensitip ouh..mnjatuhkan air muke mnusia2 yg mach0~

    ReplyDelete
  11. uuu...ampunnn...tp superman rilep sajoo.

    ReplyDelete
  12. superman dye da byase wat gitu..
    pe kate k0 cbe wat cmtu..pakai yg bling2 nye..
    x pun yg de lampu liplapliplap~
    hahahaha xD
    jwpn 0tak terlebey gune..adeyh~

    ReplyDelete
  13. hmm...nk cuba nnt,tp sumber kuasa pencahayaan lampu liplapliplap cucuk dari mana?
    xbole gantung bateri,nnt berat

    ReplyDelete
  14. hahaha~
    oke..gne r cahaye bulan..
    time malam jer k0 pakai cam gitu
    baru meriah..xD

    ReplyDelete
  15. okeh..aku cuba nanti..tp..ape guna lampu tu?baik pakai pemantul..hahahha...jadi perbincangan sepender2 plak

    ReplyDelete