Friday 18 September 2009

as salam~
smkin mnjadi-jadi lak penyakit malas nak menaip ni~

hari ni <19>,
tetibe gatai lak nak bukak blog ni..
sbb..heee~
adeq aku pun ada blog gak~
tetiba jer time tu aku ter-action potential kejap =D
apa tah url dye..aku pun tataw~
kedek0t nyer adik..ku rempit gak motor dye nanti :P

skang ni,aku tgh dilanda masalah ngan belodband a/l maxis~
rase mawu clash jer ngan beliau xD
gile arh slow..memang leyh jadik incredible hulk ouh ku cakap same lu..haha~
leyh online kejap2 jer..masuk fb pun camtu2 jer..
da x leyh nak layan game2 dlm tu dah..huhu~
tapi elok gak utk aku yg kononnyer nak stadi ngan siyesnyer..hee~
agy 1 mende ku nak sentuh,acc taggie ku sudah secara rasminya ditutup pada hari khamis..harap maklum~
alasan acc ditutup adalah kerana sesungguhnya aku da malas da nak masuk campur ngan mende2 cyber ni..eceyh~pasan pe k0..nway fb+ym tetap ku layan^^~

di sini,ku mahu merakamkah jutaan ucapan terima kasih kpd sahabat2ku
kerana menghadiahkan baju raya yg begitu smexy..awww~
walaupun hanya lukisan semata2..memang tharu la tengok design k0rg~
teruskan agy usaha k0rg2 nak jadik designer yg berjaya..chaiyok3~
*bukannyer d0rg bace pun,h0h0h0..x pe r..ak pun x ckp ak de blog ngan rakan2 seperjuangan..taw saje rakan2ku sumer jenis kaki blog..fb pun d0rg x layan..cesdale tol*

akhir skali~
SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN~

ah ding dong..panjang gak tulisan ak ni..hahaha xD
malas suda nak taip..stop sampai sini jer..~
jae naee~~

17 comments:

  1. owhh..entrymu hanya 2kali setahun ye..hmmm..mcm peksa akhir daaa

    ReplyDelete
  2. haha xD
    aku x reti nak wat pengolahan ayat daa~
    sbb tu entri sket je..h0h0~
    kene mant0pkan agy BM ni..~

    ReplyDelete
  3. ni bukan kategori sikit ni bia, ni kategori takde dah ni..hahah, aleh mcm yg membaca tu terrer bm plak, bm pun credit jek bia oi.muahah

    ReplyDelete
  4. heeeeeeeeee~
    wah~dasat t0l kal0 da smpy dikateg0rikan x de~
    sian~~
    eceyh~
    kne a.samad said yg bace..x pasal2 kene kutuk dlm artikel dye..mwahaha xD
    x pe r..ku nak bertapa amek aura rajin..~~
    shari leyh ak p0st 100 entri..~

    ReplyDelete
  5. itu plak kategori -dah-takde-keja-lain-dah-ke-ko-ni-asik-post-entry-je-ni..hooohoooo..semput nak nyebut..tp takpe..a.samad said tak singgah blog ada katun,ko buh la katun bebanyakk..hahah

    ReplyDelete
  6. mmg semput..seb bek de inhaler~
    katun~~orite..idea yg mnarik dan ttarik~

    ReplyDelete
  7. jgn tarik tongkat aku masa aku bertatih sudayyy..tergolek aku pakai cacat seumur hidup la nanti..
    inhaler??apakah kau mmg sisemput??

    ReplyDelete
  8. haha..
    baik b0s~

    inhaler..sje ak gne nk amek gas2 segar~
    si semput katenyer..x jadi lagi..~

    ReplyDelete
  9. owh..bagus..jgn jadi..tak bagus..kesian kau nanti,kerana negara kita menghasilkan perokok tegar-keras-kepala-takde-otak-isap-tak-kira-tempat-tak-pikir-org-lain hampir setiap masa..
    dan kajian menunjukkan,diorg hidup lebih lama...muahahah
    padan laaaa..

    ReplyDelete
  10. hahaha~
    betul2..
    fakta yg perlu ak s0kong..=.=

    ReplyDelete
  11. haaa~~ abis aku kena dera nnt ni...kena cucuh api rokok..huhu

    ReplyDelete
  12. h0h0~
    pe brg cucuh api rokok..
    cmpk jer k0 dlm kawah gunung berapi..

    ReplyDelete
  13. jumpa plak kawah gunung berapi,kawah buat dodol tu ada..tp mana musim org nak buat dodol..dah abih raya dah pun..wekkk~~:p

    ReplyDelete
  14. ngelat2..
    x pe..
    b0m jer k0 dlm kete..wah~
    cam altntuya lak jadinyer~

    ReplyDelete
  15. wo0o0,isu sensitif..tadah tgn..prottt..tu bom aku.
    panas lg

    ReplyDelete
  16. w0o..
    fresh dr ladang..susah2 jer..hahaha xD

    ReplyDelete
  17. xpe..simpan lelok..buat sapu kat muka agar kekal berseri..muahaha

    ReplyDelete