Wednesday 29 April 2009

aha~~

as-salam~~~

ngeee~~~

neyh adlh BeL0g aku...

bajet2 nk luahkn perasaan r..k0non2 jer..s0,ko mmg akn mnjadi mngsa luahan perasaan aku wahai BeL0G ku tayunk...hahaha~padam muke k0..werk=p

hmmm...

bEl0g ritu aku delete..sp0il abeh..ceyt..

jadi aku yg frust tapi malas neyh aktifkan la balik BeL0G ini..

s0,anda sumer dijmput utk terjah mnerjah ke BeL0g ini..

nak wat tarian industan pun b0ley..kal0 x malu ngan tuannyer BeL0G..siler la wat..hak3

tnpa segan dan silu usya2 ler BeL0g neyh..x de mnde pun..air 0ren pun x de..

sori meyh~lynn ttamu x brape nk baguih..angpa layan diri naa~~

hak2..

welc0me 2 my BeL0G...

ahlan wa sahlan wa marhaban bikum..

k la..away..

sok de exam prac bi0chem...wish me luck..tatatata~~

ati aku cakap:haiyaa~~memikirkan pasal urine sok mmbuatkan aku asyik on called jer...

hahaha..certain2 0rg jer taw on called yg aku maksudkan neyh..

w0ops...away dulu...zw0osh~~

2 comments:

  1. hak3x...saye namo wat tarian industan..saya nk wat sepah jerpp..agaga~~

    ReplyDelete
  2. aha~~okies..da wat sepah tu..sile2 la vakuum balik yer cik adeq..ngahaa~~kalo kam0o tamo kemas balik..sayew sekeh kamu ngan sekehan ala2 mesra alam..mwahahaXD

    ReplyDelete